Plusstrø

aparte design, Webshops

Stald plus
aparte har udviklet 2 webshops til Staldplus – staldplusshop.dk og plusstrø.dk. Det er helt afgørende for Stald Plus at ligger højt i søgeresultaterne og anvende AdWords på de vigtigste produkter. aparte administrerer søgeoptimeringen til staldplus og plusstrø.dk og ved hjælp af et godt grundarbejde med søgeoptimeringen og løbende justeringer ligger begge shops helt i top. Samtidig administrerer og styrer aparte AdWords og sikre de billigste og mest relevante klik.

Der er en tæt sammenhængen mellem en gennemført søgeoptimering, hvor alle tekster, strukturer og anvendelse af ord optimeres og en senere anvendelse af AdWords. Der er udarbejdet et styrende grunddokument for samtlige sider i shoppen og de søgetekster vi ønsker at blive fundet på. Samtidig er alle tekster rettet ind efter søgeord og resultatet i Google. Alle menunavne, filnavne og billedtekster er optimeret.
Resultatet er, at vi ligger i toppen på alle de vigtigste produkter som blandt andet strøelse og spåner til heste.

På toppen af dette er optimeringen med til at sikre de billigste og mest relevante AdWords, hvor vi kører løbende kampagner på de vigtigste produkter vi ønsker at annoncere for. Der er knyttet sporingskode til annoncerne og shoppen, således vi i Google kan måle, hvor mange klik der konverterer til et salg i shoppen. Vi styrer efter, at et konverteret klik bliver så billigt som muligt. Dette sikres bedst ved, at kvaliteten af søgeord, annonce og den side brugeren ender på, er så højt som muligt – dette måler Google og det kaldes kvalitetsresultat og måles på en skala fra 0-10. Vi ligger mellem 7 og 10 på alle ord der er knyttet til AdWords og mest på 9-10. Jo højere kvalitet og klik rate, des bedre placering og des mindre pris pr. klik.
Se det laver fornuft, god præcis kommunikation og en god økonomi.

staldplusshop.dk

Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Print this pageEmail this to someone