brikker fra hinanden
Forside-2014-baggrund-ny

bg_stretched
bg1
bg

nyhedsmails og sociale medier

Facebook markedsføring - dialog med kunderne

Har du en dialog, dine kunder kunne være interesseret i? Dialog er nemlig kernen på Facebook og vi kan hjælpe dig med at afklare, om du med fordel kan anvende markedsføring på Facebook i din dialog med dine kunder. Der skal være relevant indhold til en dialog og Facebook er ikke bare annoncering og produktlistninger. Du skal indgå i en dialog på dine kunders vilkår når du anvender Facebook.

Du må ikke underkende hverken fordelene eller ressourcerne du skal bruge på Facebook. Du har de helt åbenlyse fordele ved, at få budskaber spredt ud i et stort netværk. Men en anden stor fordel, er den proces du går ind i ved, at overveje dine budskaber og formidlingen af dem i en helt anden sammenhæng end traditionel annoncering og formidling. På Facebook universet er du i et verdensomspændende socialt netværk med andre spilleregler, forventninger og sprog. At overveje at anvende Facebook som en del af din markedsføring, er en rigtig god afklaring og styrkelse af din kommunikation og dit forretningsfokus. Ressourcerne du skal anvende er betragtelige, men skærper din forretnings formidling betydeligt.

“Det er med ord som med solstråler- jo mere de koncentreres desto mere brænder de”

Facebook som annonceringsmedie

er en anden mulighed du bør overveje og vi kan anbefale. På Facebook kan du målrette din annoncering på et utal af måder – det minder lidt om mulighederne i AdWords. Forskellen er dog at med markedsføring på Facebook, er du midt i et helt andet personligt univers. Du har adskillige muligheder for at opbygge ambassadører og anbefalere af dine produkter, som vises overfor udvalgte profiler du er interesseret i.

Kontakt os for en vurdering af dine muligheder på Facebook.

Eksempel på nyhedsmails og sociale medie løsninger:

Share on FacebookShare on LinkedInShare on Google+Print this pageEmail this to someone